Obchodní podmínky
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na naší internetové adrese.
provozovatel internetového obchodu: Lucie Chmelíková
Václavské náměstí 56, Letohrad 561 51
IČ: 03015777
DIČ: CZ8861244007
číslo účtu: 5610022023/0800
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") provozovatele internetového obchodu (dále jen „zprotředkovatel") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva") uzavírané mezi právnickou osobou (dále jen „prodávající") a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu zprostředkovatele. Internetový obchod je zprostředkovatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.kurzy-luciestejskalova.cz (dále jen „webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu").
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může zprostředkovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Uživatelský účet
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet"). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím a zprostředkovatelem považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Zprostředkovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení zprostředkovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Cena dopravného se může lišit v závislosti na rozměrech zásilky. Zprostředkovatel nebo prodávající kontaktuje kupujícího o dodatečné potvrzení, pokud by cena dopravy přesahovala cenu zobrazenou při odeslání objednávky. V tomto případě má kupující plné právo objednávku stornovat.
3.5. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu)
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka")
3.6. Před zasláním objednávky zprostředkovateli je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.Objednávku odešle kupující zprostředkovateli kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku". Údaje uvedené v objednávce jsou zprostředkovatelem i prodávajícím považovány za správné. Zprostředkovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího").
3.7. Prodávající nebo zprostředkovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.8. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je zprostředkovatelem zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.9. Smluvní vztah mezi podnikatel (nikoliv spotřebitelem) upravuje následující ujednání:
- záruka 12 měsíců (vyjma přístrojů po pronájmu)
- zboží je vždy objednáno zákazníkovi na míru a dle specifických požadavků přístroje
- u zboží nad 20.000 Kč je požadovaná zálohová platba či platba předem
Zákazník, jakožto podnikal (strvzuje vyplněním IČ, že se nejedná o spotřebitele, ale o podnikatele, který zboží nakupuje ke své podnikatelské činnosti) souhlasí s tímto ustanovením.
3.10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. Cena zboží a platební podmínky
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího, jehož adresu kupujícímu sdělí zprostředkovatel
- v hotovosti na dodací adrese kupujícho,jehož adresu prodávajícímu sdělí kupující, při rozvozu zboží
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího, jehož číslo kupujícímu sdělí zprostředkovatel
- prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající při objednávkách nad 20.000 Kč může požadovat od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo vytištěnou fakturu dodá společně se zbožím.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný zprostředkovatelem, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího, která je uvedena na vydaném dokladu od prodávajícího (dále jen „elektronická adresa prodávajícího").
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. Přeprava a dodání zboží
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. Práva z vadného plnění
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží nebylo vadné při převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
7.6. Neoprávněným servisem či zásahem do přístroje ztrácí kupující záruku a reklamacím v rámci záruční lhůty nebude v takovém případě vyhověno.
7.7. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
7.8. V případě, že je kupujícím podnikatel a zboží nakupuje za účelem své podnikatelské činnosti (což potvrzuje zadáním IČ), stanovuje se záruční lhůta mezi oběma podnikatelskými subjekty na 12 měsíců.
8. Další práva a povinnosti smluvních stran
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3.Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy kurzyluciestejskalova@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.5. KupujícíKupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. Ochrana osobních údajů
9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje").
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím a zprostředkovatelem, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím a zprostředkovatelem také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího nebo zprostředkovatele o změně ve svých osobních údajích.
9.4. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající nebo zprostředkovatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím nebo zprostředkovatelem bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.5. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.6. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.7. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající, zprostředkovatel nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- požádat prodávajícího, zprostředkovatele nebo zpracovatele o vysvětlení
- požadovat, aby prodávající, zprostředkovatel nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav
9.8. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající nebo zprostředkovatel povinen tuto informaci předat. Prodávající nebo zprostředkovatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího nebo zprostředkovatele na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím nebo zprostředkovatelem na elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. Doručování
11.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
12. Závěrečná ustanovení
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování, adresa elektronické pošty a telefon jsou uvedeny na kupní smlouvě, nebo na telefonickou a písemnou žádost vydány zprostředkovatelem.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 20.dubna 2019.
Každá objednávka je závazná dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru nespolehlivých zákazníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 120 - 500 Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), mohou být předány společnosti k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku můžete stornovat do max. 24 hod. od objednání.
12.6. Kosmetické přístroje a produkty jsou prodávány pouze podnikatelům. Smlouva v tomto ohledu je uzavřena tím že kupující zaplatí vystavenou fakturu a zavazuje se tak dodržet tyto podmínky:
1. Přístroje, které jsou objednávány se vždy klientovi dodají do 4 měsíců jsou to přístroje dražší nad 50.000,- a však většinou je to do 14ti dnů, prodloužení může vzniknout a to ze strany dodavatele či dovozu k nám. Prodávající není povinen kupujícímu prodloužení do 4 měsíců ihned sdělovat, protože je seznámený s těmito obchodními podmínkami. Kupující nemůže odstoupit od této smlouvy po dobu 4 měsíců nebo než se dodá přístroj, jakmile se mu přístroje dodají a něco se kupujícímu nezdá vždy lze ve lhútě 1 den uplatnit okamžitou reklamaci a prodávající zajistí rychlé vyřešení, nikoli vrácení penež. Po 3 reklamici lze přístroje vrátit a však bude-li prokázána vada přístroje výroby nikoli poškození kupujícím - přístroj se poté dodá nový. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro náš web a vystavení Bifaktury jakmile kupující provede platbu, souhlasil s obchodními podmínky. Pokud bude chtít kupující ve lhůtě 4 měsíců odstoupit od kupní smlouvy, což obchodní podmínky nedovolují vrátí se pouze část částky. Prodejce tedy Lucie Chmelíková si ponechá část, která vznikla jako náklady a to 80% z ceny. Produkty, jako jsou krémy, séra a podobně, nelze vracet. Pokud někdo zadržuje přístroj a chce vrátit přesto peníze a poté přístroj, bude mu za držení počítán pronájem a to měsíčně 25.000,- toto si prodejce může na kupujícím vymoct pokud opravdu přístroj nevrátil, obchodní podmínky jsou platné pro náš web a i pro facebook profil pracovní, kde odkaz na obchodní podmínky jsou. Kdo byl u nás na školení ustně potvrdil tyto podmínky a platbou poté potvrdil odsouhlasení.
ZVLÁŠTNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNÁVKY KURZŮ
uzavřená níže uvedeného dne podle § 1746 odst. 2 ve spojení s § 1751 občanského zákoníku mezi smluvními stranami
I. Základní ustanovení
1. Tyto zvláštní obchodní podmínky pro objednávky kurzů (dále jen ZOPK) upravují smluvní vztahy mezi stranami smlouvy, v níž se dodavatel – Lucie Stejskalová, IČ: 03015777, DIČ: CZ8861244007, sídlo: Václavské náměstí 56, 561 51 Letohrad, provozovna: dle dohody kde – zavazuje provést pro objednatele instruktážní činnost (dále jen školení), jejímž cílem je poskytnout objednateli možnost naučit se zacházet s hyalurovým perem nazvaným Lucie Stejskalová, č. ENC1809269GZ03, vyrobeným společností Guangzhou Linuo Beauty Electronic Technology Co. Ltd. (dále jen hyalurové pero), a objednatel se zavazuje za školení zaplatit sjednanou cenu.
2. Na práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravené v těchto ZOPK se přiměřeně užije úprava obsažená v Obchodních podmínkách pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.kurzy-luciestejskalova.cz (dále jen OP).
3. Objednatel odesláním objednávky potvrzuje, že ve vztahu k dodavateli jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo že jedná jménem nebo na účet jiného podnikatele.
4. Objednatel odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito ZOPK a že s nimi souhlasí.
5. Dodavatel má oprávnění školitele práce s hyalurovým perem. Dodavatel je též výhradním distributorem hyalurového pera pro území České republiky a Slovenské republiky.
II. Uzavření smlouvy 1. Dodavatel na svých webových stránkách www.kurzy-luciestejskalova.cz nabízí možnost přihlásit se na školení v termínu uvedeném v objednávce (dále jen kurz). Objednatel odesláním objednávky závazně potvrzuje svůj zájem o kurz, a to za cenu uvedenou v objednávce. Dodavatel potvrdí přijetí objednávky tím, že objednateli zašle fakturu s platebními údaji pro zaplacení zálohy. Kurzy mají omezenou kapacitu, proto na kurz bude přednostně přijat ten objednatel, který dříve zaplatí zálohu ve výši ceny kurzu. Potvrzení o uzavření smlouvy dodavatel zašle objednateli až poté, co obdrží zálohu ve výši ceny kurzu. V případě, že již je v době uhrazení zálohy kapacita kurzu naplněna, dodavatel objednateli nezašle potvrzení o uzavření smlouvy, ale sdělí mu, že kapacita kurzu je naplněna a domluví se s ním, zda:
a. bude jako náhradník,
b. se přihlásí na jiný kurz a záloha má být převedena na něj, nebo
c. žádá zálohu vrátit.
2. Jeden kurz je určen pro maximálně 10 objednatelů.
3. Předpokládaná délka školení je 6 hodin. Na základě ústní dohody v průběhu školení je možné délku školení zkrátit nebo i prodloužit.
4. Součástí školení je seznámení objednatele s hyalurovým perem a jeho jednotlivými součástmi a příslušenstvím, seznámení s omezeními práce s hyalurovým perem (tzv. kontraindikace), ukázka práce s hyalurovým perem a praktický nácvik práce s hyalurovým perem.
III. Uskutečnění kurzu
1. Kurz se koná v provozovně dodavatele na adrese U Stadionu 921, 561 51 Letohrad.
2. Objednatel se zavazuje se kurzu zúčastnit v čistém oblečení a čisté obuvi, bez infekčních chorob a neovlivněn návykovými látkami.
3. V případě, že by dodavatel z vážných osobních důvodů (např. nemoc) nemohl školení ve sjednaném termínu provést, může dodavatel jednostranným oznámením sdělit objednateli nový termín školení. V takovém případě má objednatel právo od smlouvy odstoupit, a to ve lhůtě do 5 pracovních dnů od doručení oznámení podle předchozí věty.
4. V případě, že se objednatel na kurz nedostaví, nevzniká mu nárok na vrácení zaplacené zálohy.
IV. Platební podmínky
1. Dodavatel zašle po obdržení objednávky objednateli zálohovou fakturu na částku rovnající se ceně kurzu. Splatnost zálohové faktury činí 7 dní. Neuhradí-li objednatel zálohu ve lhůtě splatnosti, je dodavatel oprávněn k jeho objednávce nepřihlížet.
2. V případě, že objednatel neuhradí zálohu (resp. cenu kurzu) před zahájením kurzu, nemůže se kurzu zúčastnit.
3. V ceně kurzu je zahrnuto zapůjčení hyalurového pera (vč. náplně) po dobu praktického nácviku práce s hyalurovým perem a možnost využití figuranta/ky.
4. V ceně kurzu je zahrnuto také občerstvení a pitný režim, nikoli však cestovné či ubytování.
V. Odstoupení od smlouvy
1. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit pouze v případě, že se dodavatel na místo kurzu nedostaví ani do uplynutí 1 hodiny od plánovaného začátku kurzu ani neučiní nejpozději 2 hodiny před plánovaným zahájením kurzu oznámení dle čl. III. odst. 2. těchto ZOPK.
2. Dodavatel výslovně upozorňuje, že po absolvování kurzu ani v jeho průběhu objednatel nemůže od smlouvy odstoupit ani z jakéhokoli důvodu požadovat vrácení peněz.
VI. Závěrečná ujednání
1. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
2. Tyto ZOPK nabývají účinnosti dne 1.1.2020